Predstavitev kulturno-turističnega bogastva Slovenije v Londonu na letošnji Svetovni turistični borzi (WTM)
V Londonu med 5. in 7. novembrom 2018 poteka ena najpomembnejših borz turistične industrije WTM-World Travel Market 2018, na katerem se tako kot prejšnja leta s svojim razstavnim prostorom predstavlja tudi Slovenija, pod vodstvom Slovenske turistične organizacije-STO.
Poudarek letošnje predstavitve pod okriljem STO je promocija Slovenije kot avtentične, edinstvene in obenem sodobne destinacije za 5-zvezdična doživetja na področju kulturnega turizma. Glavni partner ob letošnji predstavitvi je Ljubljanski grad, ljubljanska srednjeveška arhitekturna znamenitost, s prikazom povezovanja bogate kulturne dediščine in privlačnih turističnih produktov.
Na sto šestinsedemdeset kvadratnih metrov velikem slovenskem razstavnem prostoru se pod osrednjo tematiko kulturnega turizma predstavlja šestintrideset slovenskih turističnih operaterjev, zdraviliških destinacij, turističnih združenj, lokacij in podjetij. Več informacij o sodelujočih pri predstavitvi ter ostalih vsebinah tokratne promocije bogate slovenske kulturne in naravne dediščine ter odgovornega turizma je dostopnih preko spletne strani TUKAJ.
Na WTM se s samostojno stojnico predstavlja tudi slovenski startup Futourist, s prvo svetovno spletno potovalno platformo pod istim imenom, ki temelji na blockchain tehnologiji in modelu nagrajevanja uporabnikov v turizmu. V sklopu strokovnih WTM predavanj je podjetje predstavilo med drugim pilotni projekt, ki bo potekal v Sloveniji v partnerstvu z STO.
V okviru WTM je STO nominirana za nagrado "International Travel & Tourism Awards" v kategoriji "Best in Wellness", ob njenem izvajanju raznovrstnih aktivnosti, ki so potekale pod njenim okriljem pod tematiko Zdrave vode.
Slovenske razstavljavce na WTM je obiskal tudi veleposlanik RS v Združenem kraljestvu mag. Tadej Rupel in drugi predstavniki veleposlaništva. V pogovorih je bilo med drugim izpostavljeno, da se zanimanje britanskih gostov za obisk Slovenije konstantno povečuje iz leta v leto - samo v obdobju od januarja do konca avgusta letos je bilo tako zabeleženo za 27 odstotkov več prihodov britanskih gostov kot v enakem obdobju lani, kar je med drugim tudi rezultat številnih aktivnosti, ki jih STO s tukajšnjo Informacijsko pisarno STO in sodelovanjem Veleposlaništva RS v Londonu izvaja na tem pomembnem trgu. Gostje iz Združenega kraljestva še posebno povprašujejo po organizaciji turističnih aranžmajev s po meri narejenimi doživetji, kar Slovenija kot butična destinacija nudi.